دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1403 - 21:12

گزارش تمرین پرسپولیس| از کشمکش برای ورود بانوان تا غیبت ۳ ملی پوش

گزارش تمرین پرسپولیس| از کشمکش برای ورود بانوان تا غیبت ۳ ملی پوش
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر مخالفت ابتدایی برای حضور در ورزشگاه برگزار شد.
کد خبر : 903414

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد.

* در این جلسه تمرینی علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان و اورنوف سه بازیکن ملی پوش سرخپوشان حضور نداشتند. افشین پیروانی سرپرست این تیم اعلام کرد غیبت این نفرات با هماهنگی کادرفنی بوده است. 

* گولسیانی دیگر ملی پوش سرخپوشان که تا دیروز در تمرینات نبود و در اردوی تیم ملی گرجستان حضور داشت در تمرین امشب همراه سایرین تمرین کرد. 

* با توجه به اینکه باشگاه اعلام کرده بود تمرین امروز با حضور هواداران است، تعدادی از هواداران خانم هم در محل تمرین حاضر شدند اما با توجه به اینکه هماهنگی های لازم برای حضور آنها نشده بود اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند که همین باعث برخی حواشی شد. در همین راستا افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان که متوجه انتقادها شد به خبرنگاران اعلام کرد که عدم حضور ابنوان به داخل ورزشگاه دست او نیست و حراست باشگاه ون مجوزهای لازم را نگرفته اجازه ورود بانوان را به تمرین نمی دهد. بعد از دقایقی وقتی اعتراض ها بیشتر شد، پیروانی به سمت هواداران خانم رفت تا از آنها دلجویی کند اما دلجویی سرپرست سرخپوشان هم باعث نشد تا از ناراحتی هواداران پشت در مانده کم شود. در نهایت بعد از کشمکش های زیاد بالاخره اجازه داده شد تا بانوان در ورزشگاه حاضر شوند. 




* مرتضی پورعلی گنجی که به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده است امروز به صورت اختصاصی دور زمین به دویدن پرداخت. 

 

* بازیکنان پرسپولیس فوتبال درون تیمی را برگزار کردند و سپس اعضای این تیم برای تشکراز حضور هواداران به سمت انها رفته و از هواداران خانم و آقا تشکر کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته